طراحی دکوراسیون داخلی هتل با استفاده از دیوارپوش ها و دیوارکوب پلی استایرن
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

 

هتل خانه ای دور از خانه شماست؛ مکانی برای استراحت و رفع خستگی، که باید امنیت و آسودگی خیال را برای مسافران فراهم نماید. بنابراین هتل ها نیاز به طراحی دکوراسیون مهمان نواز دارند تا رضایت مسافران و مهمانان را به دست آورند. با توجه به اهمیت دیوارها در دکوراسیون هتل ، در ادامه به طراحی دکوراسیون داخلی هتل با استفاده از دیوارپوش ها می پردازیم.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی هتل در جذب توریست

با توجه به این که مردم سراسر دنیا نیازها و احساسات متفاوتی دارند ، آیا واقعا طراحان داخلی ساختمان ها می توانند اتاق های هتل ها را به گونه ای طراحی کنند که همه مسافران را راضی و خوشحال نگه دارد؟
رنگ و طرح دیوارها یکی از مشهودترین عناصر طراحی داخلی هتل است که در تصمیم گیری مسافر برای اقامت در هتل شما تاثیر می گذارد. حتی شما می توانید با طرح دادن به دیوارها بدون نیاز به صحبت کردن با زبان دیگری با مسافران خارجی خود نیز ارتباط برقرار کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی هتل با استفاده از دیوارپوش ها

طراحی دکوراسیون داخلی هتل با استفاده از دیوارپوش ها و دیوارکوب پلی استایرن

همانطور که گفته شد انتخاب طرح و رنگ دیوار در هتل ها بسیار مهم است. در واقع شما باید دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن را به گونه ای انتخاب کنید که اکثر افراد در سراسر جهان به آن واکنش یکسانی داشته باشند. به عنوان یک قاعده کلی، رنگ های روشن دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن به عنوان ایجاد یک محیط مطبوع مهم تلقی می شوند و باعث می شوند اتاق های هتل روشن تر و جادارتر به نظر برسند. از طرف دیگر رنگ های تیره دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن ، نزدیکی و صمیمیت بیشتر را نشان می دهند.
اتاق خواب هتل های شما می تواند بازتابی از سلیقه و سبک طراحی شما باشد. برای انتخاب رنگ دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن در اتاق خواب و حمام بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که معمولا در سراسر جهان به معنی رنگ های آرامش دهنده شناخته می شوند. استفاده خوب از طرح ها و رنگ های دیوارپوش پلی استایرن و دیگر دیوارپوش ها در جذب مشتری بیشتر برای هتل بسیار موثر است.

با این حال باید در انتخاب رنگ و مدل دیوارپوش برای هتل بسیار مراقب باشید ؛ چرا که اگر رنگ های قسمت های مختلف با هم در تعادل و هماهنگی نباشند می توانند احساس غم و اندوه را به محیط القا کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در شرکت هوم لوکس تماس بگیرید.

انواع دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن برای طراحی داخلی هتل

روش های مختلفی برای طرح و سبک دادن به هتل ها وجود دارد ، اما بسیار مهم است که چطور آن را پیاده سازی می کنید. قبل از هر اقدامی حتما با یک طراح داخلی با تجربه در زمینه دکوراسیون هتل ها صحبت نمایید. جزئیات طراحی موجود در هتل ها نظیر رنگ و طرح دیوارپوش ها ، مبلمان ، تختخواب و پرده ها اغلب مواردی هستند که باعث می شود آنها از یکدیگر متمایز شوند.

مثلا خیلی از هتل ها به خصوص در شهرهای سنتی و زیبای ایران سعی دارند با استفاده از دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن فضای سنتی و فرهنگ شهر خود را برای مسافران به نمایش بگذارند که اتفاقا ایده بسیار جالبی است و بیشتر مسافرانی که برای بازدید از فرهنگ و اماکن تاریخی یک شهر یا کشور به آن منطقه سفر می کنند را جذب خود می کند.
خوشبختانه دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن در طرح ها و انواع مختلف وجود دارند و به راحتی می توان با استفاده از آن چنین طرح های سنتی و جذابی را در فضای هتل با یک هزینه مقرون به صرفه پیاده سازی کرد.
همچنین هتل های مدرنی که بیشتر مخاطبان جوان را مورد هدف قرار داده اند ، اخیرا شروع به نصب دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن با طرح های مدرن و سه بعدی همراه با نورپردازی جذاب کرده اند.

اگر دوست دارید یک طراحی شیک و تشریفاتی را برای هتل خود انتخاب کنید به شما نصب دیوارپوش و دیوارکوب های پلی استایرن و همینطور دیگر ابزارهای دکوراتیو لوکس و مجلل را پیشنهاد می کنیم که امروزه در سراسر جهان بسیار پرطرفدار شده است.
ضد حریق بودن دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن و همینطور آکوستیک بودن آن از ویژگی های بسیار مهم دیگر به خصوص برای هتل ها است که باید ایمنی و امنیت خاطر پرسنل و مسافران را تامین نمایند.

نکاتی در خصوص فضاسازی در هتل ها

طراحی داخلی هتل باید مبتنی بر یک کانسپت هتل بوده به وضوح مشخص باشد. کلیه فضاهای هتل نیز باید دارای عناصر طراحی مشترک باشند که هویت مکانی قابل تشخیص را برای مسافران ایجاد نمایند.

علاوه بر این یکی از مواردی که یک طراحی موفق هتل باید آن را در نظر بگیرد، ایجاد یک هویت منحصر به فرد است که حتی اگر نام تجاری هتل قابل مشاهده نباشد، تشخیص آن در عکس ها و ویدئوهای تبلیغاتی هتل آسان باشد. چرا که فضایی با هویت مکانی قوی فوراً در ذهن همه بازدیدکنندگان به عنوان نشانگرهای اختصاصی هتل ثبت می گردد.


اجرای دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن با یک طرح و مدل مخصوص برند هتل در کلیه بخش های مشترک هتل باعث می شود حتی اگر شخصی برای اولین بار شاهد آن می باشد، به خوبی این فضا در ذهن و یاد او ماندگار گردد.

یک اشتباه معمول در هنگام طراحی هتل، این است که تمرکز بیشتر بر روی سطح زیبایی شناسی آن است، بدون این که به مفهوم ایجاد یک تجربه خاص که هتل مایل به ارائه به میهمانان خود است، توجه شود. این باعث می شود شخصیت هتل در چشم مهمان ضعیف تر شود و یا در بسیاری موارد ناسازگاری طراحی در بخش های مختلف آن دیده شود.

طراح داخلی با داشتن یک مفهوم مشخص در هتل که متمرکز بر یک تجربه خاص است، می تواند مناسب ترین فضاها را ایجاد کرده و جریان بازدید کننده و گردش کار را به بهترین شکل ممکن تعیین کند.

علاوه بر این طراح داخلی با داشتن یک ایده قوی ، عناصر اصلی طراحی را که در نتیجه نهایی ستاره های هتل بسیار تعیین کننده می باشد ، مشخص خواهد کرد و حتماً باید توانایی مرتبط سازی فضاهای مختلف با برند هتل را داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: